Dlaczego “Drukarnia Impresta”?

NASZA MISJA

WYNIKA Z GENEZY NAZWY FIRMY

Fundamentalne słowo 'impresja' (łac. 'impressio') to 'wrażenie', 'odbicie'.
Co mamy z tym wspólnego?

Geneza nazwy naszej drukarni wyraża misję, którą realizujemy każdego dnia.
Z każdym arkuszem oddajemy w Państwa ręce produkt, który kreuje niezatarte wrażenie u końcowego odbiorcy.

Mówi się, że nie wypada oceniać książki po okładce, ale opakowanie, jako swoista okładka, nierzadko buduje pierwszy kontakt odbiorcy z artykułem, zabiega o jego uwagę i wpływa tym samym na wizerunek marki. Kluczowym zatem staje się, aby opakowanie eksponowało towar z jak najlepszej strony.

W dobie, kiedy każdy produkt 'krzyczy' z półki agresywnym zestawem barw i chwytliwymi hasłami, ogromnym wsparciem dla działów designu i marketingu są dobrze dobrane uszlachetnienia. To one nadają opakowaniom wyjątkową formę, która jest podstawą wyróżnienia na tle konkurencji. To one tworzą dobre pierwsze wrażenie, które wzbudza zainteresowanie i w konsekwencji chęć posiadania produktu (jako dobra ekskluzywnego, trafiającego w poczucie estetyki odbiorcy).

Dzięki najwyższej jakości druku, atrakcyjnym formom opakowań i szerokiemu wachlarzowi uszlachetnień, każdego dnia dbamy o zapewnienie owego niezatartego wrażenia u finalnego odbiorcy.

‘Pozwól sobie na opakowanie, które będzie wizytówką Twojej firmy’

sign
Tadeusz Rybczyk